Alla inlägg den 4 april 2008

Av Tommy - 4 april 2008 02:14

Denna vecka har vart helt galen, klivit upp tidigt vart i skolan(går på komvux för att läsa upp nått ämne) gjort prov, sedan har det bara vart att åka hem, äta och sova. Har vart så rysligt trött varje dag, har liksom haft mycket att göra men har inte orkat och idag är det mitt i allt fredag och jag funderar ännu vad jag gjort under resten av veckan. Förstår inte vad som hänt med mig, kmr aldrig ihåg att det var såhär då man gick på gymnasiet, vilket då inte alls är länge sedan. Menar då hade man världens fritid och det fanns hur mkt tid att göra saker och ting efter skolan.

Nu är det som att tiden rinner iväg, veckorna bara flyger fram och dagar försvinner, saker man måste göra hinner man inte med för det skiftar direkt från måndag till fredag. Kan erkänna att det bara är denna vecka som vart så men ändå känns så otroligt konstigt.


Idag har dock inte hänt så mkt, vart grinig större delen av morgonen pågrund av att min mattelärare tydligen lider av alzheimers och ringer och frågar angående mitt matteprov och liknande och svammlar. Menar vilken vettig människa ringer och väcker en halv åtta, menar det hade man väl kunnat ta i skolan, det är helt sjukt. Efter jag vart irriterad och det ett tag så lägger jag mig i sängen igen för att försöka sova lite till, sovigt otroligt lite de senaste två veckorna. Men jag lyckades inte alls somna.


Tänkte jag skulle vara lite flitig att plugga men jag var helt gone så orkade inte, tröttheten vann så jag satt bara och gjorde ingenting på datorn. Väntade nog mest på att klockan skulle bli 10 så man kunde åka upp till skolan och göra två prov, ja men det sket sig direkt då ens vänner som man åker upp med inte orkar dra te skolan(jobbigt att vara beroende av skjuts till skolan). Många tycker säkert nu att man borde ta bussen, men jag sätter mig verkligen inte i en buss igen, det är så drygt och segt och ja, man blir tröttare och segare i en buss än vad man blir efter att hört en lärare prata i 2 timmar non stop om ingenting alls då hon typ egentligen skulle berätta om andra världskriget.


Jag kom inte upp till skolan. Blev grinig över det för har slitit som ett djur med att plugga och sånt och stigit upp tidigt helt i onödan och jag är i princip aldrig grinig så detta var ju riktigt speciellt.  Resten av dagen flöt på, satt lite på msn, prata lite i telen, umgick med vänner, titta tv.


Sedan vid klockan 7 vart jag astrött, jag höll på att däcka då jag satt framför tv:n var så slut och utmattad av att ha sovit så dåligt. Morsan påstår att det är för att jag är verkligen usel på att äta frukost och lunch, det blir sällan av, om inte vänner tvingar ut en att dra och äta någonstans. Men det äre inte för har klarat mig bra förut utan att göra det.

Kände att klockan inte var så mkt så tvinga mig själv att vara vaken ett tag och ja nu helt otroligt sitter jag hära helt aspigg och vet verkligen inte hur jag ska kunna somna.


Köpt 2 st kalle anka pockets på 2 dagar för att ha nått att läsa på nätterna och hoppas att jag somnar men det funkar inte, dessutom är de för korta, man läser ut dem för snabbt:(


Jag hoppas jag börjar få tillbaka sömnen igen iaf för börjar bli jobbigt att vara såhär trött men inte kunna somna ändå, blir knasig och översocial då. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards