Direktlänk till inlägg 14 oktober 2007

När allt börjar gå bättre så aa då vänder det igen

Av Tommy - 14 oktober 2007 19:51

Vet inte riktigt vad man ska säga, blir värre hela tiden nu. Morsan går runt som en galning och ska städa hela tiden så hon driver mig till vansinne, det är det enda hon gjort de senaste dagarna. Sen försöker hon tvinga mig att gå och prata med någon okänd människa om pappa och hans död och allt fast det orkar jag inte och det vill jag inte just nu men ändå försöker hon tvinga mig. Har haft bra stöd iaf av många mina vänner vilket har hjälpt mig en hel del, önskar bara att några av dem kunde vara här hos mig, det hade betytt så mkt mer.

Mamma drog en moral historia idag med och förklara att hennes lön räcker inte för att vi ska klara oss och att jag i princip lever på henne så det funkar inte, känns bara dumt och om det är så hon tycker så ska hon få slippa mig då, vill inte vara ett stort bekymmer för folk så kmr fara iväg hemifrån ikväll för att inte återvända. Vart man tar vägen eller vad som händer får jag väl ta då. Känns bara för jobbigt att vara hemma nu, att ta skit från allt.

Släkten kmr på tisdag iaf och ska deltaga på minnestund(de har öppet kistan och alla får ta farväl) vilket jag inte orkar fara på känns nog tungt att ha sett han död hemma så tror knappast jag orkar se han död i en kista. Blir nog jag och farmor som skulle stannat hemma, verkligen perfekt match då hon alltid klagar på allt och gnäller och beskyller en även fast jag är den enda av de nära som alltid försökt hjälpa henne då man hälsat på, inklusive min bror då. Aja spelar ingen roll för kommer inte vara hemma då dem kmr, kanske dumt att säga men jag gillar inte pappas släkt de är verkligen udda, iaf en del av dem.

Får se när jag uppdaterar bloggen nästa gång och vart jag är då, hare fint allas om läser den och tack för erat stöd<3

 
 
Ingen bild

En underbar vän, Sandra

17 oktober 2007 18:16

Ta hand om dig själv nu! Det oroar mig att du ska flytta hemifrån när både du och din mamma behöver varandra som mest - även fast det kan kännas svårt. Hoppas iaf att du har det bra! Älskar dig, puss på dig Tommy!

 
Ingen bild

Lisa

18 oktober 2007 13:29

Jag kan nästa lova att det kommer kännas bättre om du får se honom i lung och ro när han ligger i kistan. Det är många som känner så. Det blev mycket bättre för mig. Du borde inte flytta hemmifrån än. Hjälp bara din mamma. Och du borde prata med en person. Någon som kan hjälpa dig. Men gör det inte än vänta, ett tag. Det fungerar inte för alla men du kan ju testa någon gång iaf. Du och din mor måste hjälpa varandra nu. Ni behöver varandra! Ha det bra!

 
Ingen bild

"Din Lillasyster"

20 oktober 2007 13:57

Ta hand om dig Storebror!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tommy - 18 april 2008 01:41

Sitter uppe sent igen men kan bara inte sluta tänka på det jag fick höra igår går inte att somna.  Igår kom min granne förbi  som var väldigt nära vän med min far,  jag hjälpte han att deklarera via internet och fick självklart lite pengar för det, s...

Av Tommy - 4 april 2008 02:14

Denna vecka har vart helt galen, klivit upp tidigt vart i skolan(går på komvux för att läsa upp nått ämne) gjort prov, sedan har det bara vart att åka hem, äta och sova. Har vart så rysligt trött varje dag, har liksom haft mycket att göra men har int...

Av Tommy - 2 april 2008 11:52

Kommer ihåg första gången jag såg dig, du var så vacker! Du hade magiska ögon som alltid fick mig att smälta, ett leende som fick alla världens bekymmer att falla från mina axlar, den enda jag såg var du. Kommer ihåg första gången vi pratade, du var ...

Av Tommy - 28 december 2007 22:28

Hejsan, var ett tag sedan jag skrev men har vart mkt att göra och jag har väl som vanligt hållt allt inom mig är på nått sätt alltid lättare att göra så.Mycket har hänt på senare tid, begravningen har man haft, mkt stöd har man fått både från släkt o...

Av Tommy - 12 oktober 2007 04:25

Hejsan, denna blog kommer kanske inte att vara långvarig men känner bara att jag behöver skriva av mig.Måndagen den 8 oktober var nog den värsta dagen i mitt liv. Jag satt som vanligt uppe klockan var ungefär 00.05 då och titta lite tv då morsan kmr ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards